Zatvori

Često postavljena pitanja


ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

KAKO SE MOGU REGISTRIRATI, ODNOSNO, POSTATI ČLAN STARS CLUBA?
Na početnoj stranici odaberite gumb REGISTRACIJA kako bi pristupili obrascu za registraciju. U obrascu upišite svoje podatke i kliknite na 'Prihvati i registriraj se'. Obavezno je prihvatiti Opće uvjete poslovanja. Nakon ispunjavanja obrasca te potvrde registracije, na Vašu e-mail adresu bi kroz najviše 5 minuta od izvršene registracije trebao stići e-mail u kojem se nalazi link za aktivaciju korisničkog računa. Link je potrebno potvrditi unutar 24 sata od izvršene registracije, budući da nakon isteka navedenog vremena link prestaje biti aktivan te se registracija s ne potvrđenim linkom smatra neuspješnom,. U slučaju da e-mail nije stigao, svakako provjerite i spam mapu neželjene pošte u svom pretincu elektronske pošte.
KAKO MOGU ZATRAŽITI NOVU LOZINKU?
Na početnoj stranici odaberite gumb PRIJAVA gdje možete odabrati opciju „Zaboravili ste lozinku?“ U formu upišite e-mail s kojim ste registrirani kako bi na mail dobili link za promjenu lozinke. Vaša lozinka ne smije biti jednostavna, mora sadržavati minimalno 8 znakova (brojke i slova) te najmanje jedan posebni znak i jedan broj. Nisu dopušteni '*' (zvjezdica) i '' (razmak). Lozinka ne smije sadržavati osobne podatke (ime, prezime, e-mail, kućna adresa, broj telefona, datum rođenja), brojeve u nizu ili identične brojeve, slova u nizu ili identična slova i također riječi kao što su: lozinka, zaporka, CineStar, cinestar itd. Sustav Vam neće dozvoliti promjenu lozinke niti prijavu s istom, ukoliko ne zadovoljava sigurnosne uvjete. Blitz-CineStar ne odgovara za slučajeve zlouporabe korisničke lozinke, ali će odmah nakon što prijavite zlouporabu postupiti kako bi zaštitili Vaša prava.
KAKO MOGU PROMIJENITI OSOBNE PODATKE?
Nakon što ste uspješno pristupili korisničkom računu odabirom opcije PRIJAVA na početnoj stranici, klikom na 'Moje informacije' možete izmijeniti podatke u svom korisničkom računu.
KAKO MOGU PROVJERITI STANJE ZVJEZDICA, STATUSNIH BODOVA I POVIJEST TRANSAKCIJA?
U korisničkom računu klikom na QR kod možete provjeriti trenutno stanje zvjezdica i statusnih bodova, a klikom na 'Transakcije' možete provjeriti sve transakcije povezane s korisničkim računom.
KAKO MOGU NAPRAVITI PRIJENOS BONUS BODOVA I BONUS ULAZNICA SA STAROG LOYALTY SUSTAVA?
Ako imate korisniču karticu aktiviranu prije 11.11.2024., potrebno je napraviti registraciju novog korisničkog računa i u postavkama računa prebaciti bonus bodove i ulaznice na novi korisnički račun.
MOGU LI NADOPLATITI POSTOJEĆU LOYALTY KARTICU ILI NOVI STARS CLUB KORISNIČKI RAČUN?
Od 11.11.2024. nadoplata novčanih sredstava više nije moguća; neiskorištena novčana sredstva se mogu nastaviti koristiti na blagajni kina u roku od 5 godina od navedenog datuma.
KAKO MOGU KUPITI ULAZNICE?
Za kupnju ulaznica online putem, potrebna je prethodna registracija. Ulaznice možete kupiti na web stranici klikom na 'Odaberi svoj CineStar' i biranjem željenog filma, termina i sjedala. Putem aplikacije potrebno je odabrati željeno CineStar kino, zatim film i termin. Nakon odabira sjedala, sustav će Vas preusmjeriti na CorvusPay sučelje za internetsko plaćanje. Ukoliko prilikom kupnje naiđete na problem, molimo da nam uz kratki opis problema pošaljete i screenshot na e-mail info@cinestarcinemas.eu
NA KOJI NAČIN MOGU KORISTITI ZVJEZDICE I KUPONE?
Zvjezdice dobivene prilikom kupnje korisničkim računom online ili na blagajni kina (za svaki potrošen 1 € dobivate 1 zvjezdicu) je moguće zamijeniti za kupone (unutar korisničkog račun), a koji vrijede 30 dana od dana preuzimanja i koje možete iskoristiti na blagajni kina.
KAKO MOGU KORISTITI ULAZNICE KUPLJENE ONLINE PUTEM I KAKO ZNAM DA JE TRANSAKCIJA BILA USPJEŠNA?
U sadržaju e-maila zaprimljenog nakon uspješne kupnjee se nalazi QR kod koji je dovoljno pokazati djelatnicima na ulazu u kino. Ukoliko ste na mail zaprimi dvije potvrde: potvrdu o kupljenim ulaznicama te potvrdu CorvusPay sustava o autorizaciji, transakcija je bila uspješna.
MOGU LI DOBITI POVRAT SREDSTAVA ZA KUPLJENE ULAZNICE?
Storniranje kupljenih ulaznica ili usluge nije moguće. Zamjena kupljene ulaznice ili usluge za drugu uslugu je moguća najkasnije sat vremena prije početka projekcije za koju je ulaznica kupljena, isključivo na blagajni kina za koje je ulaznica kupljena, osim u slučaju posebnih akcija (1+1 gratis, ulaznice kupljene po akcijskoj cijeni...), za istu projekciju zbog promjene mjesta sjedenja te ulaznica kupljenih u pretprodaji za koje nije moguća zamjena niti povrat sredstava. Pretprodaja podrazumijeva da su ulaznice puštene u prodaju tjedan ili više dana prije datuma prikazivanja nekog filma.
KAKO MOGU OBRISATI SPREMLJENE PODATKE O BANKOVNOJ KARTICI?
Spremljene podatke o bankovnoj kartici možete obrisati na stranici Corvus Pay-a klikom na vrstu kartice za koju ste spremili podatke koje sada želite obrisati.
DO KADA SE FILMOVI PRIKAZUJU U CINESTAR KINIMA?
Prikazivanje određenih filmova ovisi o gledanosti i nadolazećim naslovima.
ZAŠTO JE RASPORED VIDLJIV SAMO DO SRIJEDE?
Kino program je na tjednoj bazi, od četvrtka do srijede, a svakog utorka u popodnevnim satima objavljujemo novi program u kojem možete vidjeti raspored prikazivanja filmova za naredni kino tjedan.
KATEGORIZACIJA FILMOVA
Svi filmovi moraju imati istaknutu kategorizaciju, koja je samo informativnog karaktera i ne ograničava ili zabranjuje kupnju kinoulaznica. Svrha kategorizacije je poticanje posjetitelja na informiranje o filmu i odluka je li isti primjeren za njihovo dijete.
KAKO KORISTITI CINESTAR E-POKLON KARTICU?
Poklon kartice je moguće koristiti u svim CineStar kinima u Hrvatskoj, online putem i na blagajni kina. Poklon kartica vrijedi dvije godine od datuma izdavanja i moguće ju je koristiti više puta, za kupovinu ulaznica i proizvoda. Stanje se ne može nadopunjavati, ali je moguće u predodređenim apoenima prije kupnje izabrati iznos između 10€ i 100€.
KAKO ISKORISTITI GOLD CLASS POKLON BON?
Gold Class poklon bon je moguće zamijeniti za dvije kinoulaznice za projekcije u CineStar Arena IMAX Gold Class dvoranama, što uključuje i dva finger food menija iz Gold Class ponude sa pićem dobrodošlice u dvorani. Napomena: poklon bon nije moguće zamijeniti za pretpremijerne projekcije niti specijalne akcije/evente. Poklon bon vrijedi 6 mjeseci od datuma izdavanja.
MOGU LI UNIJETI HRANU I PIĆE KUPLJENE IZVAN CINESTARA?
U prostor kina nije dozvoljeno unošenje proizvoda kupljenih van kina. To je službeno pravilo kuće, kao i dio kućnog reda CineStara.
ZAŠTO SU ZA ISTI FILM RAZLIČITE CIJENE ULAZNICA?
Cijena ulaznica ovisi o danu i terminu projekcije, gdje se naplaćuju dodaci prema redovnom cjeniku ulaznica za svako pojedino kino. Svi posjetitelji, bez obzira na dob ili status plaćaju unaprijed definiranu cijenu ulaznice. Napomena: za ulaznice kupljene online putem, naplaćuje se naknada od 0,59€ za svaku kupljenu ulaznicu.
KAKO ORGANIZIRATI ŠKOLSKU PROJEKCIJU?
Školsku projekciju moguće je organizirati radnim danom od ponedjeljka do petka od 09:00 do 14:00. Za organizaciju je potrebno minimalno 20 učenika, s doplatom za 3D i 4DX projekcije. Voditelj grupe ima pravo na besplatnu ulaznicu i male kokice. Za organizaciju je potrebno minimalno pet radnih dana prije željenog datuma popuniti online zahtjev koji se, uz cjenik i uvjete organizacije nalazi na stranici ŠKOLSKE PROJEKCIJE. Po primitku zahtjeva djelatnici iz kina će Vas kontaktirati i potvrditi organizaciju projekcije te poslati ponudu.
KAKO ORGANIZIRATI DJEČJI ROĐENDAN?
Dječji rođendan moguće je organizirati u terminima regularnih projekcija filmova, za što je potrebnu ispuniti online zahtjev. Za organizaciju dječjeg rođendana je potrebno minimalno 5 osoba uključujući i pratnju, čija prisutnost je obavezna na proslavi. Cijena paketa ovisi o terminu projekcije te željenom kinu. Uz poslavu možete dodatno organizirati rođendaonicu ili tortaonicu, prije ili poslije filma u trajanju od 30 ili 60 minuta a sve cijene i uvjeti organizacije se uz online zahtjev nalaze na web stranici DJEČJI ROĐENDANI. Napomena: na dan proslave plaćate za onaj broj posjetitelja koji se odazove na proslavu.
KAKO ORGANIZIRATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA FIZIČKE OSOBE?
Privatnu projekciju za fizičke osobe moguće je organizirati isključivo sa filmom s rednog programa prikazivanja, za što je potrebno popuniti online zahtjev minimalno 5 dana prije željenog datuma projekcije. Plaćanje je moguće izvršiti isključivo internet bankarstvom na temelju ponude najkasnije 48h prije željenog datuma projekcije. Maksimalni broj uzvanika na privatnoj projekciji možete biti 20 ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom, odnosno 45 srijedom, petkom, subotom, nedjeljom i praznikom. Cjenik, uvjeti organizacije i online zahtjev nalaze se na web stranici TVOJE PRIVATNO KINO. Napomena: nije moguće odabrati Spektakl, pretpremijernu, 4DX, ScreenX, Gold CLass i IMAX projekciju
KAKO ORGANIZIRATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA TVRTKE?
Privatnu projekciju za tvrtke moguće je organizirati sa filmom po izboru, za što je potrebno popuniti online zahtjev minimalno 7 dana prije željenog datuma projekcije. Moguće je odabrati bilo koji film s rednog programa ili film koji je bio na programu u zadnjih 6 mjeseci. Cijena se formira na temelju potrebnih naknada (3D, 4DX, IMAX...) i ukupnog broja sjedala u dvorani. Cjenik, uvjeti organizacije i online zahtjev nalaze se na stranici BUSINESS & MOVIES.
KAKO KUPITI B2B KUPON ILI POKLON KARTICU KAO PRAVNA OSOBA?
Za dogovor i slanje ponude za B2B kupone ili poklon kartice je dovoljno kontaktirati nas e-mailom na info@cinestarcinemas.eu. Kupone je moguće zamijeniti za 2D ili 3D ulaznice za sve projekcije s redovnog programa CineStar-a, a sve cijene možete vidjeti na stranici BUSINESS & MOVIES. Također, u ponudi imamo poklon kartice u više apoena i GoldClass poklon bonove koji uključuju dvije ulaznice za Gold Class dvoranu u CineStar Arena IMAX kinu
KAKO ORGANIZIRATI GRUPNU POSJETU KINU?
Ukoliko želite kao grupa pogledati jedan od filmova s redovnog programa, možete zatražiti grupni popust za koji je potrebno ispuniti online zahtjev. Zahtjev je potrebno popuniti minimalno 3 dana prije početka željene projekcije, a po primitku zahtjeva će Vas djelatnici iz kina kontaktirati i potvrditi organizaciju projekcije te poslati ponudu. Za organizaciju je potrebna grupa od minimalno 20 osoba, dok cijena ovisi o kinu, danu, terminu te ukupnom broju ulaznica, a cijene i uvjeti organizacije se uz online zahtjev nalaze na web stranici GRUPNI POPUST. Napomena: nije moguće ostvariti grupni popust na pretpremijernim, posebnim (akcijskim) projekcijama te za prvi dan prikazivanja filma.
KAKO MOGU OSTVARITI CIJENU MATINEJE I OBITELJSKOG PAKETA?
Povoljnija cijena vrijedi za filmove koji se prikazuju vikendom i praznicima. Cijena matineje vrijedi od 11:00 - 11:59, a obiteljski paket od 12:00 do 16:59h - vrijedi za grupe od 3 ili više osoba koje uključuju najmanje jedno dijete do 14 godina starosti i jednu odraslu osobu - dodaci se naplaćuju na pojedinačnu cijenu kinoulaznice prema službenom cjeniku - obiteljska cijena kinoulaznice ne vrijedi za pretpremijerne projekcije, Gold Class i 4DX projekcije, ScreenX projekcije, rođendane, školske projekcije, Spektakle, B2B i druge organizirane projekcije - kupnja obiteljske kinoulaznice moguća je isključivo na blagajni CineStara te je istu potrebno zatražiti na blagajni
KAKO ORGANIZIRATI IGRU U GAMING DVORANI?
Maksimalan broj posjetitelja u dvorani je 20. Potrebno je donijeti vlastiti konzolu (PS ili Xbox), kontrolere i željene igrice (barem 60 minuta ranije) uz prethodno ažuriranje softvera i instalaciju igrice. Za organizaciju gaming party-a u Telemach dvorani nudimo i dodatne opcije: rođendaonice poslije igranja za mlađe ili druženje u baru za starije. Za organizaciju je potrebno ispuniti obrazac pet dana prije željenog termina. Plaćanje je moguće izvršiti Internet bankarstvom na temelju ponude - najkasnije 48 sati prije dogovorenog termina. Sve informacije, kao i obrazac, možete pronaći na stranici TELEMACH GAMING DVORANA.
Brza kupnja
Vrh