ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Na stranici PRIJAVA upišite željeno korisničko ime i lozinku i potom odaberite opciju REGISTRACIJA

Registracija je moguća i na iCineStar aplikaciji za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije odaberite „Moj iCineStar“, zatim „Rezervacije i kupovina“ i potom opciju „Registrirajte se“. Nakon što popunite formular za registraciju, odaberite opciju „Snimi“.

Radi Vaše zaštite i radi onemogućavanja zloupotrebe Vašeg korisničkog računa od trećih strana, Vaša lozinka ne smije biti jednostavna, tj. mora sadržavati minimalno 8 znakova (brojke i barem jedno veliko slovo). Lozinka ne smije sadržavati: korisničko ime, osobne podatke, znakove u nizu ili identične znakove, i određene riječi kao što su: lozinka, zaporka, password i sl.

Sustav neće dozvoliti promjenu lozinke ili prijavu s istom, ukoliko lozinka ne zadovoljava sigurnosne uvjete.

Nakon registracije potrebno je aktivirati korisnički račun kako biste isti mogli ubuduće koristiti. Na Vašu e-mail adresu stići će link za aktivaciju koji je aktivan 15 minuta, nakon čega korisnički račun više nije moguće aktivirati. Svi neaktivirani korisnički računi biti će automatski obrisani od strane sustava kroz 24 sata od registracije.

U slučaju da e-mail za aktivaciju niste uopće zaprimili ili je došlo do neuspjele potvrde linka za aktivaciju, ljubazno Vas molimo da nam se odmah javite na e-mail [email protected].

Na stranici PRIJAVI SE odaberite opciju Zaboravili ste lozinku?

U formu upišite korisničko ime ili broj Loyalty kartice (bez razmaka) kako biste na Vašu e-mail adresu dobili link za promjenu PIN-a/lozinke.

Radi Vaše zaštite i radi onemogućavanja zloupotrebe Vašeg korisničkog računa ili Loyalty kartice od trećih strana, molimo Vas da se pridržavate sljedećih uputa za promjenu lozinke/PIN-a.

LOZINKA: Vaša lozinka ne smije biti jednostavna, tj. mora sadržavati minimalno 8 znakova (brojke i barem jedno veliko slovo). Lozinka ne smije sadržavati: korisničko ime, osobne podatke, znakove u nizu ili identične znakove i određene riječi kao što su: lozinka, zaporka, password i sl.

PIN: Vaš PIN mora biti složenije formacije. Ljubazno Vas molimo da ne koristite kombinaciju brojeva u nizu, od manjih prema većima i obrnuto, te jednake brojeve u nizu (npr. 111111, 123456, 444444).

Sustav neće dozvoliti promjenu lozinke ili PIN-a i prijavu, ukoliko lozinka ili PIN ne zadovoljava sigurnosne uvjete.

Prijavite se s Vašim korisničkim podacima na stranici PRIJAVI SE.

Promjena osobnih podataka
Nakon prijave odaberite opciju Promjena podataka“. 
Nakon što unesete željene izmjene, odaberite opciju „SPREMI“.

Promjena PIN-a/lozinke
Nakon prijave odaberite opciju Promjena lozinke“. 
Nakon što unesete željene izmjene, odaberite opciju „SPREMI“.

Osobne podatke možete promijeniti i nakon prijave u iCineStar aplikaciju za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije odaberite „Moj iCineStar“ i potom opciju „Prijava“Nakon što se prijavite s Vašim korisničkim podacima, odaberite opciju „Uredi“Nakon što unesete željene izmjene, odaberite opciju „SPREMI“.

Prijavite se s Vašim korisničkim podacima na stranici PRIJAVI SE.

Nakon prijave odaberite opciju Stanje na kartici“. 

Stanje na Loyalty kartici možete provjeriti i nakon prijave u iCineStar aplikaciju za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije odaberite „Moj iCineStar“ i potom opciju „Moja Stars Club 2x kartica“Nakon što se prijavite s Vašim korisničkim podacima (broj Loyalty kartice i PIN) vidjet ćete trenutno stanje gotovine, bonus bodova i bonus ulaznica na Vašoj Loyalty kartici.

Ukoliko želite vidjeti sve transakcije provedene s korisničkim računom ili Loyalty karticom, nakon prijave odaberite opciju Ispis transakcija“. 

Nadoplata Loyalty kartice moguća je na blagajni kina i online. Minimalni iznos za nadoplatu kartice iznosi 10,00 € / 75,35 kn.

Prijavite se s Vašim korisničkim podacima na stranici PRIJAVI SE.
Nakon prijave odaberite opciju Stanje na kartici, a potom Nadoplati karticu“. Sustav će Vas tražiti da upišete PIN kako biste autorizirali radnju, odnosno, nadoplatu kartice. Nakon toga odaberite iznos koji želite nadoplatiti, a sustav će Vas potom preusmjeriti na platnu stranicu gdje ćete upisati podatke bankovne kartice kojom ćete izvršiti nadoplatu.

Loyalty karticu možete nadoplatiti i nakon prijave u iCineStar aplikaciju za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije odaberite „Moj iCineStar“ i potom opciju „Moja Stars Club 2x kartica“Nakon što se prijavite s Vašim korisničkim podacima (broj Loyalty kartice i PIN) vidjet ćete trenutno stanje gotovine, bonus bodova i bonus ulaznica na Vašoj Loyalty kartici. Kako biste nadoplatili iznos na Loyalty karticu odaberite opciju Nadoplati karticu“ i potom odaberite bankovnu karticu i iznos. Nakon što odaberete opciju Nadoplati, sustav će Vas preusmjeriti na platnu stranicu gdje ćete upisati podatke bankovne kartice kojom ćete izvršiti nadoplatu.

Sukladno Općim uvjetima korištenja Loyalty kartica, nije moguće zatražiti gotovinski povrat uplaćenih novčanih sredstava, bonus ulaznica ili bonus bodova. Korištenjem Kartice i/ili rezervacijom i/ili narudžbom usluge i/ili kupnjom ili drugim stjecanjem ulaznice za korištenje usluga Izdavača (uključujući sve dostupne prodajne kanale), prihvaćate uvjete korištenja Loyalty kartica, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja usluga Izdavača koja se primjenjuju u trenutku korištenja istih.

Na početnoj stranici www.blitz-cinestar.hr, u rubrici ODABERI FILM odaberete željeni film s popisa filmova.
Nakon odabira filma, odaberite željeno kino kako biste mogli vidjeti termine prikazivanja željenog filma.
Odaberite onaj termin za koji želite kupiti kinoulaznice, nakon čega ćete moći vidjeti prikaz dvorane.
Potrebno je s desne strane od prikaza dvorane odabrati opciju „Kupiti“, a zatim možete odabrati broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati samo ulaznicu i/ili ulaznicu s online menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, koja ima oznaku PLUS odnosi na ulaznicu i ONLINE MENI.
Nakon što odaberete mjesta u dvorani, proces kupnje nastavite odabirom opcije „Nastavi“.
Sustav će Vas potom zatražiti da se prijavite s Vašim korisničkim podacima (Loyalty kartica ili korisnički račun).
Nakon što provjerite jeste li odabrali željeni film, datum, mjesta i termin projekcije, odaberite opciju „Kupiti sada“. Potom biste trebali proučiti i prihvatiti Opće uvjete poslovanja te odabrati vrstu plaćanja. Ukoliko odaberete plaćanje Loyalty karticom, trebate upisati PIN kako biste autorizirali transakciju i potom se transakcija završava. Ukoliko odaberete opciju Plaćanje debitnim/kreditnim karticama sustav će Vaš preusmjeriti na platnu stranicu CorvusPay na kojoj ćete izvršiti transakciju. 

Napomene: Savjetujemo Vam da koristite novije inačice preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox. Svaki korisnik bi trebao upisati podatke na CorvusPay platnoj stranici u za to predviđenom roku (15 min).
Na Vašu e-mail adresu, osim potvrde o autorizaciji kartice od CorvusPay sustava treba stići i potvrda o kupljenim ulaznicama od CineStara kako bi se transakcija smatrala uspješnom. Ukoliko niste dobili obje potvrde, ljubazno Vas molim da nas prije ponovnog pokušaja kupnje odmah javite na e-mail [email protected]

PROBLEM S ONLINE KUPNJOM ULAZNICA:
Ukoliko prilikom online kupnje nailazite na neki problem, pošaljite nam srceenshot problema, kratki opis i sljedeće informacije: CineStar kino, dan, film i termin projekcije za koje ste kupovali ulaznice, jeste li bili prijavljeni s korisničkim računom ili s Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti s bankovnom ili Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti na web stranici na računalu ili na mobilnom uređaju ili ste ulaznice kupovali putem iCineStar aplikacije, koji Internet preglednik ste koristili, koji mobilni uređaj koristite, koju verziju iCIneStar aplikacije imate instaliranu na mobilnom uređaju.
Online putem moguće je aktivirati samo Stars Club Classic karticu.

Na stranici PRIJAVA I REGISTRACIJA odaberite opciju “Postani Loyalty član”. Nakon što popunite online formular, na Vašu e-mail adresu stići će link za aktivaciju Loyalty kartice koji je aktivan 24h, nakon čega Loyalty karticu više nije moguće aktivirati. Sve neaktivirane Loyalty kartice biti će automatski obrisane od strane sustava kroz 24 sata od registracije. Nakon što potvrdite Vašu registraciju, zaprimit ćete potvrdu o aktivaciji Loyalty kartice u kojoj će biti naveden Vaš broj Loyalty kartice s kojim se možete prijaviti na web stranici ili u iCineStar aplikaciji kako biste rezervirali/kupovali ulaznice, nadoplatili karticu te vidjeli Vaše transakcije i podatke.

Karticu možete početi koristiti odmah nakon aktivacije. 

Provjerite upisujete li ispravno svoje korisničko ime i lozinku, kao i je li Vaš korisnički račun aktiviran nakon registracije.
Ako se prijavljujete s Loyalty karticom, provjerite upisujete li ispravno broj kartice (bez razmaka) i pripadajući PIN.
Na početnoj stranici cinestarcinemas.hr, u rubrici ODABERI FILM odaberete željeni film s popisa filmova.

Nakon odabira filma, odaberite željeno kino kako biste mogli vidjeti termine prikazivanja željenog filma.
Odaberite onaj termin za koji želite kupiti kinoulaznice, nakon čega ćete moći vidjeti prikaz dvorane.
Potrebno je s desne strane od prikaza dvorane odabrati opciju „Kupiti“, a zatim možete odabrati broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati samo ulaznicu i/ili ulaznicu s online menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, koja ima oznaku PLUS odnosi na ulaznicu i ONLINE MENI.
Nakon što odaberete mjesta u dvorani, proces kupnje nastavite odabirom opcije „Nastavi“.
Sustav će Vas potom zatražiti da se prijavite s Vašim korisničkim podacima (upišite broj Loyalty kartice i PIN).

Ukoliko želite u iskoristiti bonus ulaznice ili bonus bodove koji se nalaze na Vašoj Loyalty kartici, odaberite opciju „Iskoristiti bonuse“.
Odaberite želite li iskoristiti bonus ulaznice ili bonus bodove tako što ćete odabrati opciju „Iskoristiti“.
Odaberite koliko bonus ulaznica ili bodova želite iskoristiti u trenutnoj transakciji potom odaberite opciju „Raspodijeliti“.
Napomena: Ukoliko kupujete više ulaznica u jednoj transakciji, možete iskoristiti i bonus ulaznice i bonus bodove. Ukoliko koristite bonus bodove, jedna ulaznica mora biti u cjelosti zamijenjena za bonus bodove.
Nakon što ste raspodijeliti željene bonuse, odaberite opciju „Natrag na košaricu“.

Nakon što provjerite jeste li odabrali željeni film, datum, mjesta i termin projekcije, odaberite opciju „Kupiti sada“. Potom biste trebali proučiti i prihvatiti Opće uvjete poslovanja te odabrati vrstu plaćanja. Prilikom paćanja ulaznica Loyalty karticama potrebno je upisati PIN kako biste autorizirali transakciju i potom se transakcija završava.

Potvrdu kupljenih ulaznica možete ispisati i pokazati djelatniku na kontrolnom pultu. 
Ukoliko niste u mogućnosti sami ispisati potvrdu, kupljene ulaznice možete preuzeti na Cinematima ispred kina ili na blagajni kina. Potrebno je upisati ili djelatniku na blagajni reći WEB KOD kupljenih ulaznica.
Također, Ukoliko ste ulaznice kupili online ili putem aplikacije, dovoljno je djelatniku na kontrolnom pultu prikazati QR kod koji se nalazi u potvrdi kupljenih ulaznica koja Vam je nakon uspješno izvršene transakcije isporučena na e-mail adresu pridruženu korisničkom računu/korisničkoj kartici s kojom ste se prijavili u sustav. 
Ukoliko prilikom online kupnje nailazite na neki problem, pošaljite nam srceenshot problema, kratki opis i sljedeće informacije: CineStar kino, dan, film i termin projekcije za koje ste kupovali ulaznice, jeste li bili prijavljeni s korisničkim računom ili s Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti s bankovnom ili Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti na web stranici na računalu ili na mobilnom uređaju ili ste ulaznice kupovali putem iCineStar aplikacije, koji Internet preglednik ste koristili, koji mobilni uređaj koristite, koju verziju iCIneStar aplikacije imate instaliranu na mobilnom uređaju.

Ukoliko nakon završetka procesa online kupnje ulaznica na Vašu e-mail adresu niste dobili potvrdu kupljenih ulaznica od CineStara već samo potvrdu o autorizaciji od CorvusPay sustava, molimo Vas da prvo provjerite folder neželjene pošte. Ukoliko potvrda nije pristigla unutar 15 min i ne nalazi se u folderu neželjene pošte, molimo Vas da nam na e-mail [email protected] pošaljete potvrdu o autorizaciji transakcije koju ste dobli od CorvusPay sustava.

Ukoliko u postupku kupnje ulaznica odustanete ili dođe do prekida veze, transakcija neće biti naplaćena, a odabrana mjesta će se osloboditi kroz 15 minuta. Transakcija koja nije uspješno dovršena ni u jednom trenutku nije naplaćena te sredstva mogu biti samo rezervirana. Rezervacija predstavlja rezervirani iznos sredstava na transakcijskom računu po osnovu platne transakcije za koju je korisnik dao suglasnost i Banka provela postupak autorizacije, za koji Banka umanjuje ili uvećava saldo ili raspoloživi iznos sredstava na transakcijskom računu do dana terećenja ili odobrenja transakcijskog računa za iznos predmetne platne transakcije, odnosno do dana brisanja rezerviranog iznosa istekom roka definiranog u skladu s pravilima kartične platne sheme. Dakle, CineStar nema nikakvih potraživanja prema Vama u slučaju neuspješne transakcije. 

Ukoliko niste dovršili proces kupnje ulaznica i od sustava dobivate poruku sadržaja: Transakcija plaćanja je u tijeku. Transakcija na platnoj stranici nije dovršena s “Odustani” gumbom na stranici za plaćanje.

Zatvorite internetski preglednik te pokušajte ponovno kroz 20 minuta. Poruka Vam se pojavila jer ste tjekom upisivanja podataka na platnoj stranici odustali od kupnje, a niste odabrali opciju „Odustani“ koja je se nalazi na platnoj stranici CorvusPay. Moguće je također da ste odabrali opciju „back“ koja Vas je vratila korak unazad bez da ste odustali od kupnje – stoga Vam se javila navedena poruka koja vrijedi za CorvusPay platnu stranicu. Isto tako, moguće je da Vam je isteklo vrijeme prilikom upisivanja osobnih podataka na platnoj stranici.
Sukladno Općim uvjetima poslovanja koje ste prihvatili u samom procesu kupnje ulaznica, storniranje kupljenih ulaznica nije moguće. Zamjena kupljenih kinoulaznica za drugu uslugu je moguća najkasnije sat vremena prije početka projekcije za koju je kinoulaznica kupljena, isključivo na blagajni kina za koje je kinoulaznica kupljena, osim u slučaju posebnih akcija (1+1 gratis, ulaznice kupljene po akcijskoj cijeni…), za istu projekciju zbog promjene mjesta sjedenja te kinoulaznica kupljenih u pretprodaji za koje nije moguća zamjena niti povrat sredstava. Pretprodaja podrazumijeva da su ulaznice puštene u prodaju tjedan ili više dana prije datuma prikazivanja nekog filma. Jednom potvrđena kupnja kinoulaznica više se ne može opozvati ili poništiti. Za kupljene, a nepreuzete kinoulaznice, nije moguće tražiti povrat sredstava.
U slučaju otkazivanja ili nekorištenja kupljene usluge Tvoje privatno kino od strane kupca, nije moguć povrat uplaćenih sredstava. Moguća je zamjena termina ili datuma održavanja usluge Tvoje privatno kino na zahtjev kupca ukoliko je podnesen najkasnije 48h prije prvotnog datuma/termina održavanja navedene usluge.
Ukoliko želite obrisati spremljene podatke o Vašoj bankovnoj kartici, to možete napraviti isključivo na platnoj stranici CorvusPay. Nakon što u padajućem izborniku odaberete vrstu kartice za koju ste spremili podatke koje sada želite obrisati, CorvusPay sustav će Vam ponuditi opciju brisanja spremljenih podataka.

Kako bi zaštita Vaših podataka bila potpunija, povjerljive informacije o karticama (broj kartice, datum važenja i CVV kod) koje ste naveli se ne pohranjuju na serveru CineStara. CorvusPay sustav može spremiti informacije o Vašoj bankovnoj kartici, ukoliko odaberete spremanje podataka na platnoj stranici. U tom slučaju, prilikom idućeg online plaćanja nije potrebno ponovno upisivati podatke bankovne kartice.

Transakcijom putem Vaše kartice upravlja treća strana (CorvusPay) koja zaprima broj kreditne kartice i ostale osobne podatke isključivo za identifikaciju i odobrenje transakcije. CorvusPay se brine o sigurnosti Vaših podataka prilikom autorizacije kreditnih kartica. Prijenos podataka osiguran je korištenjem TLS sigurnosnog protokola. Blitz-CineStar ne odgovara za slučaj neovlaštenog korištenja Vaših osobnih podataka i/ili broja kreditne kartice.
Nažalost, ne možemo Vam sa sigurnošću reći do kada će se neki film prikazivati u CineStar kinima, budući da datum do kojeg će se film prikazivati ovisi o gledanosti samog filma, ali i o nadolazećim filmovima.

Naš kinoprogram je na tjednoj bazi, od četvrtka do srijede, a svakog utorka objavljujemo novi kinoprogram i tada možete vidjeti raspored prikazivanja željenog filma za naredni kinotjedan.
Svi filmovi koji se prikazuju u kinima moraju imati istaknutu kategorizaciju, koja je samo informativnog karaktera te ne ograničava ili zabranjuje kupovinu kinoulaznica. Svrha kategorizacije filmova je što ista potiče posjetitelje, a osobito roditelje ili odraslu osobu u pratnji djeteta da se informiraju o određenom filmu i odluče je li isti primjeren za njihovo dijete. CineStar kao kinoprikazivač nema ovlasti svojim posjetiteljima zabraniti kupovinu kinoulaznica iz bilo kojeg razloga, ali možemo informirati posjetitelje o sadržaju filmova koje prikazujemo. 
CineStar Poklon karticu moguće je koristiti u svim CineStar kinima u Hrvatskoj i u kinu Kaptol Boutiqu Cinema kada god želite. Poklon kartica nema rok trajanja, a može se iskoristiti za kupnju ulaznica i proizvoda.

Poklon karticu moguće je koristiti isključivo na blagajni kina – potrebno je predočiti fizičku Poklon karticu koja na poleđini ima jasno ispisan QR KOD.

Iznos na Poklon kartici mora se iskoristiti u potpunosti u jednoj (prvoj) kupnji. Nije moguće dobiti povrat preostalog iznosa na Poklon kartici. Moguće je izvršiti nadoplatu na licu mjesta ukoliko je iznos računa veći od iznosa na Poklon kartici.

Izdavanje i korištenje Poklon kartice podliježe Općim uvjetima korištenja Poklon bonova.

Gold Class Poklon bon je moguće zamijeniti za dvije kinoulaznice za projekcije u kinu Gold Class by Premium Visa (CineStar Arena Zagreb) te dva finger food menija iz Gold Class ponude, a u dvorani Vas čeka bezalkoholno piće. Ponudu Gold Class menija možete vidjeti na stranici GASTRO PONUDA

Poklon bon nije moguće zamijeniti za pretpremijerne projekcije filmova niti za specijalne akcije/evente koji su po cjeniku skuplji od standardnih projekcija (npr. Valentinovo..).

Gold Class poklon bon moguće je iskoristiti u roku od 6 mjeseci od dana izdavanja. 

Izdavanje i korištenje Gold Class Poklon bona podliježe Općim uvjetima korištenja Poklon bonova.

U prostor kina nije dozvoljeno unošenje proizvoda, ukoliko isti nisu kupljeni u kinu. To je pravilo kuće, kao i kućni red CineStara. U kinodvorane je dopušteno unositi samo proizvode kupljene na prodajnim mjestima kina. CineStar zadržava pravo zabrane ulaska u kinodvoranu ukoliko posjetitelj sa sobom ima proizvode kupljene na drugome mjestu te ima pravo te proizvode zadržati do kraja predstave, a potom vratiti iste njihovom vlasniku. 
Ovo pravilo također je naglašeno i u Općim uvjetima poslovanja koje je svaki posjetitelj dužan proučiti prije kupovine kinoulaznice. Kupovinom kinoulaznice prihvatili ste i ove Opće uvjete poslovanja. Navedeno pravilo postoji i zbog sanitarnih razloga te mogućnosti inspekcijske kontrole. 
Cijena ulaznice ovisi o danu i terminu projekcije. Sve redovne cijene možete vidjeti na stranici REDOVNE CIJENE (potrebno je odabrati željeno kino).

Na osnovnu cijenu ulaznice nadoplaćuju se dodaci prema redovnom cjeniku ulaznica za svako pojedino kino.

Svi posjetitelji, bez obzira na dob ili status, plaćaju unaprijed definiranu cijenu ulaznice.

Kako bi svi naši posjetitelji mogli kupiti ulaznice po povoljnijim cijenama, u ponudi imamo sljedeće usluge i pogodnosti:
Obiteljski paket i matineje vikendom
Moja CineStar Srijeda 
Grupni popusti

Uz naš Loyalty sustav (Loyalty kartice kojima se ostvaruju brojni benefiti) i navedene pogodnosti, uspjeli smo izići u susret svima i ponuditi ponešto svakome.

Za ulaznice kupljene online putem (web i aplikacija), naplaćuje se naknada za online procesiranje za svaku kupljenu ulaznicu (dalje u tekstu: Online naknada).  Online naknada iznosi 0,35 € s PDV-om, (0,28 € neto) bez obzira na cijenu ulaznice i naplaćuje se po ulaznici, ne po transakciji. Prilikom online kupnje ulaznica cijena se iskazuje kao zbroj cijene ulaznice i naknade za online procesiranje. Online naknada se naplaćuje po ulaznici, ne po transakciji. Naknada se ne naplaćuje za bonus ulaznice i bonus bodove sa Stars Club Classic kartice

Naš online sustav za kupnju ulaznica omogućuje korisnicima unaprijed osigurano mjesto na odabranom filmu, čime korisnici imaju opciju odabrati željeno mjesto iz udobnosti doma ili u pokretu. Naknada za online procesiranje predstavlja naknadu za praktičnost usluge online kupnje ulaznica te nam pomaže pokriti troškove koji se odnose na vođenje naše web stranice i unaprijeđenje same usluge. Također nam omogućava ostvariti i zadržati visoku razinu tehnološke i svake druge kvalitete kina. Ta kvaliteta po samoj cijeni kinoulaznice, koja je u kategoriji nižih u svijetu ne bi bila moguća, a navedena praksa je na obostranu korist, a ne samo korist CineStar multiplexa. Također, plaćanje naknade za online procesiranje najnormalnija je praksa u cijelom svijetu. 

Naknada za online procesiranje ne vrijedi za ulaznice kupljene na blagajni kina ili na ticketomatu.

Možete organizirati izvanrednu školsku projekciju od ponedjeljka do petka u jutarnjem terminu, odnosno, od 9h do 14h. 14:00h je zadnji termin kada može početi film, a sva djeca moraju se okupiti u kinu 30 min prije početka projekcije.

Za organizaciju izvanredne projekcije potrebno je minimalno 20 učenika, a cijena kinoulaznice iznosi 3,30 € / 24,86 kn. Doplata za 3D filmove iznosi 0,60 € / 4,52 kn po ulaznici, a za filmove u 4DX formatu nadoplata je 3,90 € / 29,38 kn.

Voditelj grupe (učitelj, profesor, nastavnik) ima pravo na besplatnu ulaznicu i male kokice.

Vaš dolazak u kino upotpunite odabirom jednog od školskih menija koje smo pripremili za vas po povoljnijim cijenama:
mali školski meni (male slane kokice, malo točeno piće 0,33L ili voda Jana 0,5L) – 2,00 € / 15,07 kn
srednji školski meni (srednje slane kokice, srednje točeno piće 0,5L ili voda Jana 0,5L) – 2,50 € / 18,84 kn
movie meni (srednje slane kokice, srednje točeno piće 0,5L ili voda Jana 0,5L i igračka na čaši) -4,50 € / 33,91 kn

U sklopu izvanredne projekcije možete pogledati bilo koji film koji se trenutno prikazuje ili koji je bio nedavno na programu. Preporuku filmskih naslova za škole možete vidjeti na stranici PREPORUKA FILMOVA.

Za organizaciju izvanredne projekcije potrebno je minimalno pet radnih dana prije željenog datuma posjete kinu popuniti ONLINE ZAHTJEV. Po primitku Vašeg zahtjeva kolege iz kina će Vas kontaktirati i potvrditi Vam organizaciju izvanredne projekcije te vam poslati ponudu.

Naša kina u redovnom poslovanju posluju po epidemiološkim preporukama i poduzeli smo sve preporučene mjere kako bi odlazak i boravak u kinu bio bezbrižan i siguran. Djelatnicima mjerimo temperaturu prije početka rada, djelatnici koriste zaštitne maske i rukavica, smanjili smo kapacitet u dvoranama radi preporučene distance, uveli smo dezinficijense u sva kina, proveli smo obuku zaposlenih, provodimo pojačano čišćenje prostora, povećali smo razmake između projekcija i sl.

Organizirajte školsku projekciju samo za vaš razred u skladu s preporukama za izvođenje izvanučioničke nastave. Odaberite vlastiti termin projekcije u jutarnjim satima samo za Vas i Vaš razred bez drugih posjetitelja u dvorani, a za svaki za svaki razredni odjel možemo organizirati školsku projekciju bez miješanja s drugim razrednim odjelima. Nakon projekcije slobodni ste ostati neko vrijeme u dvorani te održati nastavu, predavanje ili raspravu o filmu kojeg ste pogledali uz teme koji isti obrađuje. 

Osnovni rođendanski paket sadrži ulaznicu za film s redovnog programa i rođendanski meni (kokice i piće). Svaki slavljenik dobiva poklon od CineStara (fotografiju s uzvanicima i rođendanski meni) te ima pravo na besplatne pozivnice za sve uzvanike. Za organizaciju dječjeg rođendana potrebno je minimalno 5 osoba (uključujući i pratnju, čija prisutnost je obvezna na proslavi). Cijena rođendanskog paketa ovisi o terminu projekcije (prije ili poslije 17h) te o željenom CineStaru kinu, a sve cijene možete vidjeti na stranici ROĐENDANI CIJENE

Proslavu u rođendaonici ili tortaonici možete dodatno organizirati, prije ili poslije filma, u trajanju od 30 ili 60 minuta, ukoliko će željeni termin proslave biti slobodan. U cijenu proslave je uključena rođendanska LEDO torta (dostatna za max 12 osoba), pribor za konzumaciju torte, posluživanje torte, baloni i kruna za slavljenika/slavljenicu. Ukoliko odaberete opciju proslava rođendana u rođendaonici u trajanju od 1h, u cijenu je također uključeno i igranje igrica na PS4 igraćoj  konzoli. Broj sjedećih mjesta u rođendaonici i tortaonici u svakom CineStar kinu je ograničen sukladno epidemiološkim mjerama. Cijenik proslave rođendana u rođendaonici/tortaonici i broj sjedećih mjesta možete vidjeti na stranici ROĐENDANICE I TORTAONICE.

Na dan proslave plaćate za onaj broj djece koji se odazove na proslavu. Plaćanje je moguće bankovnim karticama ili gotovinom isključivo na blagajni kina na dan proslave.

Za proslavu rođendana potrebno je popuniti ONLINE ZAHTJEV za željeno kino. Po zaprimanju Vašeg zahtjeva povratno će Vas kontaktirati Služba za korisnike kako bismo s Vama dogovorili sve detalje vezane za proslavu rođendana.

Bespatne pozivnice možete preuzeti ONLINE ili na blagajni bilo kojeg CineStara u redovno radno vrijeme blagajni. Ljubazno Vas molimo da pozivnice ne popunjavate dok vas ne kontaktiramo (telefonski ili mailom) kada bude dostupan kinoprogram kako bismo s Vama dogovorili sve potrebne detalje.

Potrebno je min 4 dana prije željenog datuma projekcije popuniti ONLINE ZAHTJEV.

Privatnu projekciju mogu organizirati i platiti isključivo fizičke osobe. Moguće je odabrati isključivo film s redovnog programa, nije moguće odabrati Spektakl, film koji se prikazuje pretpremijerno niti film u 4DX i IMAX formatu. Moguće je odabrati 2D ili 3D projekciju filma (ukoliko je film dostupan u 3D formatu), a u slučaju 3D projekcije nadoplaćuje se 3D dodatak. Za filmove čija je dužina trajanja veća od 120 min i 140 min i više nadoplaćuju se dodaci za dužinu filma.

Plaćanje je moguće izvršiti isključivo Internet bankarstvom na temelju ponude, najkasnije 48h prije željenog datuma projekcije

Privatna projekcija znači da imate dvoranu samo za sebe. Max broj vaših uzvanika na privatnoj projekciji može biti 20 ponedjeljkom utorkom i četvrtkom, odnosno 45 srijedom, petkom, subotom, nedjeljom i praznikom.

CJENIK I TERMINI PROJEKCIJA dostupni su na stranici TVOJE PRIVATNO KINO.

Ukoliko želite organizirati privatnu projekciju filma po izboru za Vaše djelatnike, poslovne suradnike i partnere, molimo Vas da najkasnije tjedan dana prije popunite ONLINE ZAHTJEV.

Moguće je odabrati bilo koji film s redovnog programa ili neki film koji je bio na programu zadnjih 6 mjeseci, nije moguće odabrati Spektakl ili film koji se prikazuje pretpremijerno. Moguće je odabrati 2D, 3D, 4DX ili IMAX projekciju filma (ukoliko je film dostupan u 3D, 4DX ili IMAX formatu), a u slučaju 3D i 4DX projekcije nadoplaćuju se dodaci za 3D i 4DX. Za filmove čija je dužina trajanja veća od 120 min i 140 min i više nadoplaćuju se dodaci za dužinu filma. 

Cijena privatne projekcije formira se na temelju ukupnog broja sjedala u dvorani. Dvorana se dodijeljuje na temelju broju osoba koje će prisustvovati projekciji. Cijene ulaznica za privatne projekcije možete vidjeti na stranici CJENIK BUSINESS PROJEKCIJA.

Za sve upite vezane za organizaciju Business projekcija u CineStar kinima kontaktirate nas mailom ili telefonski:
[email protected]
01/6396-720 (pon-pet od 10h do 18h)

Ukoliko želite za svoje djelatnike, poslovne partnere ili suradnike kupiti B2B kupone ili Poklon kartice, kontaktirate nas mailom ili telefonski:

[email protected]
01/6396-720 (pon-pet od 10h do 18h)

Kupone je moguće zamijeniti za 2D ili 3D ulaznice za sve projekcije s redovnog programa CineStara. Prednost CineStar kupona je u tome što ih korisnik može zamijeniti za ulaznice za bilo koji film, dan i termin prikazivanja, u trenutku kada mu to najviše odgovara. Jedinična cijena Business kupona ovisi o ukupnoj količini te vrsti kupona (2D, 3D, 4DX), a sve cijene možete vidjeti na stranici Business kuponi.

Poklon kartice dostupne su u više apoena. Poklon karticu korisnik može koristiti za kupnju proizvoda i kinoulaznica u svim CineStar kinima u Hrvatskoj i u kinu Kaptol Boutique Cinema.

Također, u ponudi imamo i Gold Class poklon bon koji uključuje dvije ulaznice za kino Gold Class by PREMIUM VISA te dva menia po izboru gosta i bezalkoholno piće koje će posjetiteljima biti posluženo u dvorani. Navedeni Poklon bon moguće je zamijeniti za željenu 2D ili 3D projekciju filma s redovnog programa kina Gold Class by PREMIUM VISA koje se nalazi u CineStaru Arena u Zagrebu. Cijena Gold Class poklon bona iznosi 44,00 € / 331,52 kn.

Ukoliko želite zajedno kao grupa pogledati film s redovnog programa, možete zatražiti grupni popust ispunjavanjem ONLINE ZAHTJEVAZahtjev je potrebno popuniti min 3 dana prije željene projekcije. Po primitku Vašeg zahtjeva kolege iz kina će Vas kontaktirati i poslati Vam ponudu za grupni popust.

Kako biste ostvarili pravo na grupni popust, grupa treba imati min 20 osoba.

Jedinična cijena ulaznice ovosi o kinu, danu, terminu te ukupnom broju ulaznica koje kupujete, a sve cijene možete vidjeti na stranici GRUPNI POPUST.

Napomena: Grupni popust nije moguće ostvariti na pretpremijernim projekcijama, posebnim (akcijskim) projekcijama te za prvi dan prikazivanja filma.